Huhtikuun puoliväli on ollut yllättävän lämmin. Lämpötilat ovat kohonneet jopa yli 15 asteen. Myös mehiläiset alkavat valmistautumaan kesän työrupeamaan. Mehiläishoitajat ovat kiertäneet tekemässä pesillä tarkistuksia. He vaihtavat huonoja kehiä uusiin ja tarkistavat onko pesillä kaikki kunnossa mm. riittävät ruokavarat.
Tähän mennessä 350 pesästä vain muutama on löytynyt kuolleena, joten talvesta on selvitty erittäin hyvin. Kelit hellivät mehiläisyhteiskuntaa, joten mehiläiset keräävätkin innokkaasti siitepölyä
Tilaamalla uutiskirjeen pysyt ajan tasalla uutuuksista, kampanjoista ja markkinatapahtumista. Uutiskirjeen voi peruuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.